Monday, March 1, 2010

Happy 9 months Birthday Aariz Zafir!

wah! aariz dah 9 bulan lah! alhamdulillah..
besar panjang dah dia..dukung pon dah lenguh2 sket sekarang..
tak dapat bayangkan kalo baby sebesar aariz masuk balik dalam perut mama ni..tak muat dah!
selalu je aariz sondol2 perut mama ni, nak masuk balik agaknye dalam perut ni..hahaha
tak muat dah aariz ye..dulu aariz yg hanye 2.85kg n 50cm panjang tu pon mama dah tak larat nak gendong dalam prut ni, ni kan plak dah besar gini..
bagus anakku, membesarlah lagik kamu bagai johan!
jadik anak yg soleh dan beriman..dengar kata mama dan daddymu..
dan semoga aariz sentiasa sehat selalu di masa akan datang..amin!


Happy 9 months Birthday Aariz Zafir Bin Muhammad Firdaous!
mama n daddy alwiz luv u!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...