Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, March 6, 2010

aariz vs spectra3 mama

aariz dengki betul ngan mama nye pump!
tulah mama kasik tek, tamo..jerit2 reject tek mama..[dia skang susah betul nak minum susu..tek pon tamo, botol pon tamo..kalo bebetul haus baru merengek2 nak..]
tp bila mama pump, marah pulak..haih la anakku..
tgk ni..punye die marah..sampai tarik2 n jerit2 suh benti..banyak kali dah dia buat camni..
tadik malam, die buat prangai ni lagik, mama suh daddy die snap pe'el klaka dia ni..


p/s: abaikan gambo yg berconteng2 itu..sbb terpakse laa cover kaki mama yg gemok seksi seksa itew..

10 comments:

  1. ok lagi aariz.basil aku taktau nk ckp cemane...huhu de tarik tube botol semua pstu tarik tek aku nk geget iskkkk
    pstu spectra aku tu de terbalikkan tarik la mcm menan.panjat2 atas tu..panajt bag.switch off laaaaa..kang klo pump aku rosak ko tau la sape yg buat hahahahha

    ReplyDelete
  2. ni yg die buat malam tadik..yg lelain tu aku tak snap laa..die tolak2 kerusi, die cabut plug bawah meja..die tarik2 tiub, die pukul2 aku, kalo beg ni atas lantai, die terbalik2 kan laa..kesimpulannye: basil dan aariz sama je.. tak bleh tgk maknye mengepam..dengki!

    ReplyDelete
  3. hihi sabo je lah. aku rasa mmg baby around 8-12 months ada peel jeles tgk mak dia mengepam camni. athirah dulu camni jugak. dah susah nak mengepam depan2 dia. haih!

    ReplyDelete
  4. daddy dia tak kena dengki plak.. mungkin dia memahami.. :)

    ReplyDelete
  5. fatih: oh aku pon rasa camtu laa..rasanye aku eprnah terbace gak kat entri blog ezan anak dia sarah tuh pon dengki2 bila ezan pump

    daddy: tayah mungkin2..saya tahu tu awak..haha lagik mau menyamar..
    kalo awak dengki mmg mengade laa kan..memahami konon..

    ReplyDelete
  6. hahahaha.. nak tergelak baca comment daddy aariz.. :P

    ezan pun blog pasal ni dulu.. sakit hati sungguh.. dia cam dengki la pulak ada 'org' lain yang nak menumpang kat situ.. hehehe...

    ReplyDelete
  7. ngeee firas klu tgh nyusu pastu lg sebelah aku pump mesti dia xpuas ati.dia tendang2 pump tuh.smpai nk tercabut la tiub.marah agaknya ibu dia x concentrate kat dia.

    ReplyDelete
  8. hehe aku pon dh mule mengepam.. (komen lari tajuk jap =p)

    ReplyDelete
  9. zehan: lagik ganas firas..wah sungguh effiecient kamu sebelah nyusu, sebelah gik pam..wah! hebatt!!

    mona: wah wah..bagus lah..pam lah awal2 ni..kumpul banyak2 EBM..sementara babymu still tak minum susu banyak gik..nanti die dah start minum susu banyak, ko sure akan jadik aku menyesal tidal kumpul EBM time die nyusu sket..kene kais pagi makan pagi..kais ptg makan ptg..huu

    ReplyDelete
  10. haha tuhla..aku rase dorang mmg dengkila kite wat ape je sume nk kacau..tsk tskk hahaha
    eh aku lupe nk puji design blog baru ko nih
    tak lembab nk loading..bagus2 hahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...