Tuesday, April 27, 2010

sejuksss!

we're in Sunway Hotel now!
sojukss gilos! grrr grrr grrrr..gegel2 aku dah ni..dah totop dah ekon pon sejuk lagik..
aku sorg je ke yg sejuk sampai ke tulang kering ni? ke derang pon sama?
tapi tgk derang tido lenaaaa gilaaa je.. aariz siap tido tertonggeng tak berselimut lagik tu[aariz mmg pantang kene selimut..die akan merengek2 bila diselimutkan]
adehh bezz nye kalo dapat join mereka tido..
tp apekah daye..kol 2am kang baru habis tugasanku..sabo ila sabo..sat je lagik abeh dah keje kamu..tulah sape suh tamo amik coti kan..
eh buat ape lak kitorg kat sunway hotel ni? ahahaha..bercoti lah! dah tuh ila keje tu?bercoti sambil bekerja..bageimana tu?
ahahaha..syiokk seh dok sini..dekat je nak soping..cam turun pi kedai runcit plak..ahahah
haa nanti aku hapdet lagik gambo2 dan cerita kami situ sana sini..
tak sabanyaaa 2am..cepatlah masa berlalu..mata dah kuyu2 ni..

daaaaaaa...

6 comments:

  1. iskk asek jalan2 jek kamu ni.nnt lps ni nk cuti2 lg.sungguh x adil!saya pn mahu cuti jugak!saya pn mahu bersejuk2an jugak.... x acinyaaaaaaaaaa!!!!

    ReplyDelete
  2. bestnya tido kat sunway hotel... aku hari tu gi penang, tido kat sunway hotel georgetown..

    ReplyDelete
  3. wah syoknyee korangg...pegila bercoti tempat lain..pape tahh ko nih hahah

    ReplyDelete
  4. adam mcm aariz, xsuka selimut.. kecoh sungguh kalo kena selimut..

    ReplyDelete
  5. zehan: ape gik? pi aa amik cuti..ko simpan2 cuti watper? wat rugi je..hehe

    atul: hehe lagik bezz bila ianye free! hehe

    mancet, free maa..kalo kene bayor tak kuase aku!..baik dok umah..rasa2 nak soping kat pyramid baik aku pi je laa dari rumah..bukan jauh pon kan..

    mummy_adam: kan kan?derang ni kene selimut macam kene ape je..huhu sebbayek aariz tak reti cakap gik..so die tau merengek2 je laa..pehtuh tak tenteram nak tido..dok pusing sana pusing sini sambil merengek2 bila kene selimut..

    ReplyDelete
  6. eh ko keje camne sebenonye? keje dr umah ek? *sorila aku br btanye sbb x penah ambik tau kesah masyarakat kengkawan kannn... =p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...