Friday, January 1, 2010

Happy 7 months Birthday Aariz Zafir


eh sekelip mata je aariz dah 7 bulan!
dah semakin banyak akal, dan semakin manja mama rasa..
agak dah pandai memilih org..
sebelum2 ni, sesape je pasti aariz suka..
die kini pantang nampak mamanya..
walopon tgh berada dengan daddynya, nampak je mamanya, sure akan nanges2 mahukan mamanya..
mungkin di mata aariz, 'uhh kilang susuku'..
berat terkini 7.9kg..
diapers dah size L
sudah pandai meniti..
semakin kuat menjerit..
tidak suka dipegang..pasti akan meronta dan menjerit sekuat ati
semakin susah tido..asik nak main..
kalo nak tidokan dia, kene dedua tidokan dia..dedua kene baring skali nga dia..
[tp nanti akhirnya mak pak yg tido dulu]
malam tadik punye nak tidokan dia, mama langsung tak sedar dan tdak teringat langsung sambutan thn baru! tak tgk pon bunge api! tp cam dah tak rase pape pon thn baru ke tak..aih
tp rasanya bila dah ada anak ni, sambutan2 camtu [merdeka/thn baru] mmg tak teringin pon nak tgk..kenape ek? masa dulu2 rajin gila..siap pi konsert, sanggup bersesak2 ngan org ramai semata2 nak merasa kemeriahan sambutan merdeka/thn baru..sekarang tidak lagi..aariz lagik keutamaanku..
alahai anakku...cepat betul masa berlalu kan?
cepat betul kamu membesar..
semoga anak mama menjadik seorang yg bijak dan mendengar kata! amin!
**update!!
lupa nak upload ni aritu..

4 comments:

  1. wah aariz dh 7 bulann..cranky la plak aariz ni kannn..mama aariz pon dh reg nuffnang kekekeke

    ReplyDelete
  2. haa kan die dah pandai cranky2 sekarang ni..tgk je la smlm masa kat rumah farah..arap2 sementra je ni..bukan selama2nye..arap2 die kembali baik je cam dulu

    ReplyDelete
  3. wah cepatnyer 7 bulan dah boleh jenjalan.. my son lom lagi.. huhu.. kalo x boleh main kejar2 dgn aariz..hihi

    ReplyDelete
  4. lana, lom bleh jalan betul lagi ni..masih sebok mencarik2 dinding/benda yg bleh die panjat..suka sangat berdiri,lepas tuh berdentum terlentang ke lantai..parah gak asik nak kene monitor je..hehe takpe esok derang dah bleh berlari, kita kasik die main kejar2 sesame..hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...