Tuesday, January 19, 2010

aariz 7 months checkup

ini kejadian hujung minggu lepas..[aha mmg banyak entri tertangguh]
tuk checkup kali ni, aariz diberi suntikan pneumococcal 1st dose..
since aariz amik before umurnye 1 tahun, maka ada 3 doses yg perlu aariz habezkan..
punye laa ramai manusia ari sabtu tu..sampai tertido2 aariz tunggu turnnye..sian sungguh..
bangun2 kene inject, ape lagik, melalak ler heroku itu..
selalunye aariz akan berlagak macho langsung tak berbunyi bila kene inject..
tp kali ni die tidak..mungkin terkejut ataupon mungkin marah sbb tidornye diganggu..
naseb bayek ada banyak toys dalam bilik Dr. Florence tu..so skejap je laa dapat tenteramkan aariz semula..
berat aariz @ this time : 7.71kg [baru lepas baik dari demam, berat turun sket]
panjang aariz : 68cm[pendek kurang tinggi ke anakku?]
i suka taruk gamba..meh ler layan gambar

baju mengikut tema kerusi hospital
suka main handbag! kenape yer bebudak kicik suka handbag?
tgh bertegor sapa ngan gegirl cun di belakang..
tertido..

okeh sudah siap! mari pulang!!!

7 comments:

  1. ila.. nampak muka aariz dh kurang chubby ler.. btw.. aku cam kenal jek kerusi spital tuh.. colombia asia ker?

    ReplyDelete
  2. intan: huhu die tgh pelik tu..dok asik tgk bawah je..bila daddy die turunkan kaki die ke lantai baru die ok tak tgk bawah dah..

    atul: huu..die asik demam je sekarang..makan pon tanak..asik berak2 je..minum susu je berak..tp ok laa tu dari die tak berak langsung kan..kang riso plak die tak berak2..tp tu laa..think positively, die tgh lasak, so susut laa sket..huu ayat nak sedapkan ati..
    yer binggo!tere cik atul!

    ReplyDelete
  3. ila ...tgh lasak mmg cmtu aa...aku risau basil ni dh 5 hari demam..tak active pon sgt....terbantut program nk blaja jalan die..dah tere dah tatih..sedey la aku...slalu sgt die cmtu..eh aariz tinggi latu..aritu basil ukur die pon baru 69.5cm huhuhu

    ReplyDelete
  4. wahh dh besar dh aariz!
    cpt je kan.
    esok2 tgk dh berlari dh =)

    eii xsabar nk tggu firas leh duduk2
    mcm aariz gak..
    xsabar nk tatih2 dia..

    ReplyDelete
  5. alaaa aariz dah nampak sikit mcam muka ko la ila hahaha comel je duduk atas kusi tu

    ReplyDelete
  6. mancet: bbsitter aku kater kalo die demam tu sbb nak ringankan badan supaye die bleh pergi dengan laju..basil tu nak pandai jalan laa tu die demam, nak ringan2 sket supayelagik die snenag nak melangkah!

    zehan:oh ko jgn tak saba tak saba..nanti ko gak tak larat nak melayan kerenah die bila dia dah pandai macam2..hehe

    farah:oh ye ke? huuu alhamdulillah..ada gak org kater ikut muka aku..huu slalu org dok akter ikut muka daous la, muka mak aku laa..macam2..tp takde pon org kater aariz ikut muka aku..huu sedeh..mekaseh farah!! suke sukeee!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...