Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, February 15, 2009

mama yang excited

huu habis je makan2, aku ajak En. Hubby masuk semua kedai2 barang baby..aku rasa habis semua kedai2 barang2 baby kat ou tu kitorang masuk..tapi tak beli sangat pon..kitorang dok usha2 je dulu..yg pasti aku dah set target barang2 yg aku berkenan..tp bersepah laa..ada kat safe n sound, kat mom's care, kat mana tah lagik smlm..pada aku, masih terlalu awal tuk beli barang2 tuh semua..so usha2 je laa dulu kan..mana tau nanti MEGA sale, aku bleh trus tuju kedai2 tuh..haha..dalam2 dok usha tuh, sempat gak laa aku grab sket baju for my lil precious ni..haha..excited sungguh aku nak beli barang baby..comel2 ok! menahan sabar n geram je laa aku..tp yg pasti, aku tutup mata tamo tgk barang2 baby girl! ahah so korang mesti dah dapat teka jantina baby kitorang kan? hehe..its a bird! no its a plane!..ahah

ni antara baju yg aku tak tahan geram nak beli..terpaksa aku beli gak..sebenarnye aku ada beli rompers yg sangat comel kat reject shop tuk my lil precious..tp tak amik plak gambar..nanti laa aku amik sumer gambar barang2 baby yg aku dah beli..ahah betapa excitednye seorang mama!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...