Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, February 15, 2009

Hari Kekasih yg tak dirancang

haha..hari kekasih tu..ceywahh tanak sebut valentine's day..nanti cam celeb memperingati St. Valentine tu plak..hoh smlm pagik aku ingatkan takde laa hari kekasih tuk kitorg taun ni n for sure dok lepak umah je laa kan seharian smlm..tp tak disangka2, En. Hubby dah usha tiket citer Geng kat internet n die kater kol 4:45 n kol 7 ada..En. Hubby ajak pi tgk..so habis je keje kol 3 ptg smlm, aku cergas mandi n bersiap tuk kejar pi beli tiket..smlm tak bleh reserve tiket kat online, so terpaksa laa kene pi beratur kan..sampai2 je kat ou, mak aih punye laa ramei manusia beratur..tiket sumer full! yang tinggal kol 11:45 mlm..warghh tak dapek laa kitorg nonton smlm, En. Hubby kene standby kat TM cyber plak malam tadik,keje.. so kene laa balik sebelum kol 10..naseb bayek En. Hubby ada reserved tiket tuk arini..yeah arini je laa kitorg tgk citer geng tu! so smlm kitorang pon jenjalan laa keliling ou tu..perut pon lapa, aper lagik, trus la kitorang menuju Chilis! warghh dah dok terbayang wings over buffalo n fajitas nachos fevretkuuuuuuu!! on the way to Chilis, tetibe nampak ramai gila orang beratur tuk amik aiskem! warghh! aiskem Cornetto free!! sempena Valentine's Day, Wall's Cornetto kasik aiskem free tuk semua orang yg ada kat situ..yey! kitorg aper lagik, sebok gak beratur tuk amik aiskem free..saper tanak kan, aiskem free!
En. Hubby curik2 amik gambar aku tgh main kat game arked. cis! Dah lama tak pi game arked, dulu tu laa tmpt persinggahan kitorang slalu!..smlm aku ngan perutku itu slamber masuk situ..padahal kat situ sumer bebudak remaja..ahax pedulikkan..kah kah

hah aku sorang je habiskan 2 starter tu..wings over buffalo + fajitas nachos..sebbayek aku tak order main dish dia..aku slalunye order 2 starter ni + main dish..tp yg pasti main dish aku lepas tuh tak habis..so tamo tamak ari smlm, aku makan 2 starter tu je! itu pon kenyang gilos! huihh alngkah bahagianya kalo dapat makan ni je ari2..warghh bengkrap la En. Hubby! kakaka..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...