Monday, February 16, 2009

Geng - Upin & Ipin

smlm berjaye jugek kitorg nonton cite tu! mmg gelak tak hengat punya dalam cinema tu! mmg tak henti semua orang dok terglak2..aku kagum citer ni mmg dapat menarik semua orang tak kire lingkungan umur tuk nonton! tok nenek pon ada gak yg pi nonton smlm aku tgk! caya laa! berbangga dengan hasil tangan anak2 kelahiran tempatan! hehe..yg bertambah banggenye, ramei dak x-mmu yg menghasilkan cite tuh! bangge bangge! caya laa aku sebagai salah sorg bekas mmu! ahax..blagak plak..ah bia laa..blog aku..aku nak blagak ke ape ke kan..hahaha..

aku rekemen korang sumer pi laa nonton citer ni kat cinema! tak rugiii! bahasa yg bersahaja tak macam typical citer2 melayu lain n jalan citer yg menyeronokkan! ada lawak,ada seram,ada suspen dan ada gak sedeh! nilah masanya kita nak nyumbang ke arah kemajuan filem negara mesia kan! huhu~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...