Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Friday, February 6, 2009

Award

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di bawah untuk diletakkan di blog anda..

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
(eh yun, ni award taun lepas daa..agak sudah basi..adakah incik notis benda ni?)
  • Yun ni ex-hosmetku semasa zaman2 bujang dulu
  • dulu die ketua rumah, sbb die garang cam mak tiri, so sumer hal2 berkaitan sewa rumah/ketidakpuasan hati kepada keadaan rumah dan sbgnya yg berkaitan ngan umah sewa kitorang, die laa uruskan..ahaha
  • ye die masih penghuni setia di umah sewa kitorg tuh lagik
  • orangnye garang2 gitew tapi klako kekadang
  • bezz/syok/layan borak2 ngan dia ni..macam2 topik bleh borak ngan dia nih - die umpama CNN kitorg..haha
  • tp awas! die agak laser ok..die sangat berterus-terang orgnya
  • kalo korang tgk ni die ni, sure korang kater 'die ni laki ke pompuan'? - sbb die ni ganazz.. aaa :) (ampun ye yun)
  • walopon begitu, die pandai buat kek n kueh raya! nyum nyum! (bila agaknye aku akan dapat tempias makan kek marble ko lagik? ee sedapnyee!)
  • business minded nye orang..otak asik pk duit!
  • ada kete tapi kedekut tamo bawak pi keje
  • bercite2 tinggi orgnye..
  • aku dah booked die tuk jadik photographer tuk baby aku nanti..ahaha
  • aaa aper gik? banyak gik..tp ni je yg aku teringat buat masa ni..kalo ada lagik nanti, aku tokok tambah gik ek yun..sabo

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

  • hobi? eh solan ni macam nak isi biodata kat autograph masa zaman2 skulah dulu..hobi : shopping n makan kot? ahaha
  • fakta? aku tak saba nak tunggu baby yang bakal keluar dari perutku ini - tinggal lagik 121 hari yey
  • mempunyai seorang somi yg best!romantic!caring!charming!loving! and funny! dia adalah Incik Muhammad Firdaous Bin A. Jalil (ah sukati aku laa nak puji lakiku lebeh2 ke ape kan) haha
  • dah ketinggalan banyak benda dalam dunia IT..padahal aku adalah seorang bekas student IT dan sedang bekerja dalam dunia IT..boleh? ye laa aper taknye, sekarang ni problem je, anto trus pi Helpdesk takpon pass je sumer menda kat En. Hubby..
  • anak ke-2 dari 4 orang adik bradik - anak ke-2 org kater degil..tapi aku rasa kalo tak anak ke-2 pon ada je yg degil lebih dari aku..ahaha
  • aku dalam family adalah bahan experimen takpon permulaan - orang pertama dalam adik-bradik yg dianta dok asrama, form 1 dah setat kene berdikari sorg2, aku jugak org pertama dalam adik-bradik yg kawen, walimatul'urus agak beriya2 walopon takde laa grand sampai buat kat hotel kan tp beriya laa, orang pertama juga yg bakal menyumbangkan cucu dalam family, aku juga orang pertama dalam adik-bradik yg beli kete - mereka2 itew disumbangkan kete oleh parentsku- tak aci! huu :( - ..padahal aku adalah anak yg ke-2..ye disini nampaknye aku seorang yg sangat berdikari..mereka2 itew masih berkepit ngan parentsku..

haih banyaknye nak kene taruk kat sini, apsal susah sangat nak pk ni?...

...............

  • ok sambung balik..lahir 12 april 198*..oh sila catat tarikh ini di calendar anda semua ya..nanti jgn lupa kasik adiah
  • still dalam dilemma tatau nak pilih nama tuk baby kitorang nanti..darwisy? bermaksud yg waraq, wah macam plate kete aku plak WRQ****..ye aku panggil keteku itew waraq..isk masih tiada idea..takpe masih awal lagik aku rasa..tak perlu gopoh2..
  • sangat banyak coklat yg aku telan sekarang ini, sumer jenis coklat menjadik kegemarankuuu!!
  • yey at last! aku dah gemokkk!! bak kater yun, aku tgh mengandungkan baby+lemakk!!

4. I'm tagging :

  • cik masitah a.k.a nak dara rindu yg mmg agak cumel
  • puan Zehan yg sunyi menyepi skang ini..mana ilang daa
  • puan Zam sbb arini aku ternampak namaku didalam blognye! yey mekaseh ye, terharu i
  • En. Hubby somiku terchenta, aci ke kasik laki sendrik? ah bior laa..kita tgk die rajin ke dak layan tag2 ni..ahaha

pergh lama gila aku nak siapkan menda alah ni..penat berpk! aiyoo! maghrib oh maghribb!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...