Wednesday, June 15, 2011

terima kasih daun keladi

bukan aariz sorang je dapat adiah!
yey mama ngan daddy pon dapat adiah jugak masa party arituh..
mama dapat 2 tshirts, aariz dapat 2 tshirts gak ngan satu patung shrek..
daddy dapat satu tshirt ngan topi(eh ke topi tuh tuk aariz? besar mcm tuk daddy je?)terima kasih maklong aariz!
hadiah dari USS tu..
tuk baby dalam perut pon ada jugak..
fewwitt i loikee!
terima kasih daun keladi, next time kasik laa lagi..
hihihihi

shrek yg hampir sama besar ngan aariz..peneman aariz tido..tp aariz "takooootttt!!" ngan shrek!

4 comments:

  1. huhuu leh wat bntal peluk aariz shrek tu.ehh tp kan klu aku pun takut jugak nk bwk shrek sebesar tu tidoq sama..tu pasai tigger kat umah yg sebesar firas tu aku letak kat hall jek..anak dia tadak takut apa pun,ibu yg lelebih penakut.. ;p

    ehh aariz masih mau tido dlm cot tu ekk??

    ReplyDelete
  2. ahahaha ko mmg..semua benda takot! bleh geng ngan aariz..semua benda baru dia nampak dia takuuuutt!! lama2 baru dia brani..tigger cute lah..apsal ko takut weh?

    haah dia ok je tido dalam cot tu..kitorang mmg still letak cot tepi katil kitorang..ikut modd dia laa..rasa2 dia nak menyempit ngan kitorang atas katil, dia naik katil..dia suka golek2 dari katil kitorang turun cot dia, apstuh naik balik katil kitorang..ikut sukati dia..mana yg dia rasa pot melenakan, kitorang biar je..tp tgk je laa cot dia tuh..segale jenis mak nenek bantal penuh!

    ReplyDelete
  3. ila.. sorry tak dapat pergi birthday aariz.. hubby kerja la..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...