Saturday, June 25, 2011

berakhir sudah maharajalawak

ahahahahahahahahaahhahahaha..tak abih algik gelak ni..
siapakah yang dinobatkan maharajalawak?jeng jeng jeng...
"manisnyaaaa sepah ini...haaaaaa"...
lawak gilosss!! berair mata aku gelak!!
dari minggu lepas derang dok mengajuk gaya ustazah semanis kurma tu..
minggu ni pon ada lagik!
mmg layak lah derang dinobatkan maharajalawak!!
4 finalis maharajalawak mmg power2!!
kesemuanye layak dinobatkan maharajalawak!
mmg 4-4 tu fevret aku..
[sepah dari masa raja lawak lagik aku mmg suka tgk derangnye lawak..ternanti2 turn derang.. - tp derang berlakon drama tak bezz plak]
ok laa jugak tuh 4-4 dapat hadiah! so takde laa kuciwa sangat masuk final tp tak menang kan..
dapat lah jugak dari tak dapat apa2...
tp paling untung nabil laa kan?
dia sorang bolot rm150k!
yg lelain kongsi2..

huuu lepas ni ujung mingguku pasti boring..
takde menda nak digelakkan..
boleh tak nak request derang 4 ni lawan lagik..for saja2? ahahaha
"apa pon tak boleh!"
dangggg!

2 comments:

  1. aku pun suka maharaja lawak (wpon tgk kat youtube aje ;p) cuma yg ujung2 aku tak tgk lagi sbb senak perut aku gelak, sakit ok ;p final pun belum tgk, kasik jahit dah elok sikit baru bleh layan ;p

    ReplyDelete
  2. haaaa ko buat bersaba nak tgk maharaja lawak tuh..tkt tertetas plak kang jahitan kat bawah tuh..huu mmg layan lah lawak2 derang..kan?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...