Tuesday, October 19, 2010

terlebeh rajin

ni kalo orang tengok ni, mesti ingat aku mendera anak..[yer anak saye mmg terlebeh rajin]
hish ade ke patut? tak sanggup der aku nak dera anak bujang aku nan sorang itew..
ni laa dinamakan terkenan maklong nye perangai..
suka mengemop, suka mengemas, suka mengelap..
video ni khas buat maklong aariznye yg berada di sepang..
p/s : haa caye tak? org dah kate dah, dia rajin mengelap..
ni khas tuk awak long..tgk laa sendrik..

video


baju dia basah lepas dia minum air..ni gara2 nak gak guna cawan macam org dewasa..tamo minum botol dia tu..berebut cawan ngan kita..padahal ada sip cup dia kita kasik, tamo..dah tu kalo dia minum tak tumpah, tak sah..
dah basah tu, kene laa tanggal baju dia..sementara nak menunggu mama dia carikkan baju lain, dia ngelap dulu..bagus anak omak eh..

3 comments:

  1. bagus apa dia ikut perangai baik maklong... rumah mesti sentiasa bersih & kemas. sbb mama aariz malas kemas rumah laa aariz terpaksa buat sendiri... kesian anak sedara maklong...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...