Tuesday, January 20, 2009

Yong Tau Fu abang pasar malam kerinchi

fuhh! sedap sehingga menjilat jari!! smlm hubby pulang dari keje dgn di tgnnye sebungkus yong tau fu! pergh mmg dah tak nampak nasik dah..malam smlm ku tibai yong tau fu saje sehingga kekenyangan! gumbiraaaanye dapat makan yong tau fu abang pasar malam kerinchi tu!!
Thanks sayang for that delicious yong tau fu!! awak buat saya bertambah sayang!..

oh sila abaikan tom yam di sebelah itu..kedua2 mangkuk yong tau fu itu berjaya ku habiskan tanpa was-was gik..ahah

2 comments:

  1. wah berjaya jugak ko mendapat yong tau fu kegilaan di kerinchi..ahaks..lupe aku nk pos kan bau kat ko..tp ko dah dpt rase dulu lak..hehehehe

    lepas ni jgn ko ngidam nk rangka ayam abg kerinchi tu udah le....glemmer abg-abg pasor malam kerinchi tu nnt

    ReplyDelete
  2. ahahahahaha..tu ler pasal..harap2nye tak ler..dah dapat yong tau fu cukup ler..kang penat ler org tuh nak kene pi redah jam kat kerinchi tuh lagik..

    cis ko! setakat nak pos bau? mekaseh je laa yun oi!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...