Wednesday, January 21, 2009

masak dengan penuh kasih sayang..

malam ni perut ini sangat la terlalu lapar..mana taknye tgh hari tadik sikit je nasik yg dapat aku telan..walopon hubbyku makan 3 kali tambah(suka benar die dengan ikan tongkol masak kicap)..pada aku lauk yg aku masak tgh hari tadik tak sedap pon..mungkin tak kene dengan tekakku kot? die makan dengan penuh selera..laju je die makan tak pandang kiri kanan dah..katernye sedap..cukup rasa..tp ntah..sepinggan je aku makan..tak macam kebiasaan, semenjak ada si chumel di dalam perutku ini, pasti 2 pinggan nasik yg aku telan..maka, dengan suara manja aku pon memujuk mr hubby tuk masakkan mee sbb aku sangat laa kelaparan..nasib baik die sporting malam ni, die masak dengan penuh kasih sayang katernye..tp mmg betul! masakan yg dimasak dengan penuh kasih sayang mmg akan jadik sedappp!!(huish pengaruh rona roni makaroni betul la!)..rasa cam tak cukup plak walopon die masak banyak..sbb sedap kan..fuhh cayaa laa sayang!! tere tuh awak masak mee!!

so masakla dengan penuh kasih sayang!tak pandai masak pon nanti makanan sure akan jadik sedap!..

inilah juadah makan malam kitorang..mee goreng dimasak penuh kasih sayang + honeydew yg sangat manis!

3 comments:

  1. hehehe...nsb baik daos pandai gak masak...mcm² bakal mak yg sorg ni ;D

    ReplyDelete
  2. 2la...tp tahap mengidam dia..xde lah kronik sgt..ok lah tu~~setakat nk makanan kat kerinchi..dekat jek..kalo dia nk bau laut kat karambunai..ha amik ko...putih bijik mate daous nnt..kekekee

    ReplyDelete
  3. pandai aper nye? hehe tu hasil didikan dari aku ler..ceywah! haha

    hehe itu laa..aku kalo boleh tamo laa ada ngidam2 ni kan..makan aper je yg ada..hopefully lepas ni takde laa aku tingin2 nak makan mender2 yg susah nak carik..
    gila bezz kalo dapat pi karambunai lagik! wow!..ish mintak dijauhkan laa aku mengidam mender merepek2..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...