Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Friday, January 23, 2009

Limau Mandarin free?

hehe..sempena CNY ni, mr boss kitorg telah dengan baik atinya menyumbangkan 2 kotak limau mandarin tuk team mate kitorang yg baper kerat je tinggal! huhu aku aper lagik, makan sepuas2nye laa kan..manis gila n aku suka!!(mati aku esok ada checkup ngan OBGku..tak hengat punyaa aku tlan brape guni limau dah tadik..jgn die suh aku retest mgtt dah ler..tak sanggup wehh nak posa n minum glucose likat tuh lagik!!) tadik sbelum aku balik, aku intai pantry tu lagik, ada sekotak lagik limau yg tak bersentuh..sempat gak aku cekup 10 bijik lagik tuk makan kat rumah..haha..ye laa kan semua dah start cuti, takkan nak biar busuk gitu je..baik aku bawak balik umah kan..naseb bayek aku tak hangkut satu kotak tu trus..tamo laa nampak tamak sangat kan..malu i! thanks Mr. Kenny!

sebahagian limau mandarin yg telah berjaya aku cilok

oh tak sabar nak tunggu ari esok!! i'm gonna meet my little chumel tomorrow!! tak sabar nak tau perkembangan si chumel ku ini..hopefully die sehat2 saje kat dalam perutku ini..I can't wait to meet you, little one!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...