Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Friday, January 30, 2009

CHOCS!

ya seperti yg aku perkatakan dalam entry aku before ni, sepanjang aku hamil ni, telah banyak chocs yg aku telan..arini aku telah menambah lagik koleksi chocs tuk ditelan..gumbira sungguh atiku bila tgk harga kinder bueno febretku itu tersangat laa murahnye tadik! 3 paket tuh hanya rm6.98 shj! slalunye jgn arap ler dapat harge begitu kan..sepaket kinder bueno tu je regenye rm3.00++ tak silap aku..so aper gik, aku pon borong ler bebanyak sket..haha..gumbiranyaaaa..yeyeh! ntah kenape tekak aku suka pulak menelan black forest itu..sebelum ni, aku tersangat la tidak sukakan black forest disebbkan ada benda manis(cam jeli pink/purple) yg akan melekat2 kat gigi tiap kali makan choc tu..tp nampaknye aku dah bleh menelan macam2 chocs! hulur je laa apa2 chocs pon pasti aku akan telan dengan skelip mata saja! korang percaya tak black forest paling besar tu aku bleh habiskan dalam masa 1/2 jam saje?.. amazing rite?!! harap2 aku n baby sehat2 je laa hendaknye! jauhkan laa kami dari penyakit2 yang tak diingini!amin.. hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...