Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, January 29, 2009

working from home..oyeahh

hehe arini dah 3 ari aku work from home dalam minggu ni..bahagia sungguh aku!! tayah lah aku susah payah start enjin kereta n iron baju tuk pi office! haha..n alhamdulillah morning sickness aku dah beransur pulih..aku skang dah bleh nak masak2..huhu~ ..mr. hubby balik asik tersenyum je sbb atas meja mesti ada makanan..hehe..ye incik firdaous, wife awak ni takde laa pemalas sangat kan..arituh je saya tak masak2 sbb tak tahan bau..saya rajin taw!..(ahax angkat bakul sket)..
so menu special arini, aku buat sardin roll tuk supper malam ni and breakfast esok pagi..(tu lah specialnye work from home, bleh masak2, kemas2 rumah n etc)..sardin roll aku ni special sket, bleh simpan dalam fridge n goreng pada bila2 masa..n gerenti takkan lembap or lembik..so bersama2 entry kali ni, aku upload banyak sket gambar2 sardin roll kesukaan aku n mr. hubby!

kulit tepinya dibuang terlebih dahulu

inti sardin ditaruk

selepas siap dogolek2 dengan serbuk roti

sebelum digoreng

taraaaa..dah siap digoreng!

inilah sardin roll tuk supper kitorg malam ni! nampak sedap kan?? hehe mestilah sedapp!! nyum nyum~

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...