Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, July 25, 2011

aariz vs iphone4

aariz pantang nampak iphone4 mama dia..
kalu dia dapat, dia sorang je laa konker sampai habez batt!
saket jiwa raga i taww!!
lepas satu, satuu game dia main..
pastuh selang-seli plak ngan youtube/atube tgk atromen plak..
pandai taw dia refresh, replay, back, select n macam2 laa..
plak tuh hafal plak dia mana satu icon yg nak di click! haih!
fav game dia sekarang fruit ninja!
angry bird tuh pon sama! hadoi!
berebut2 dia ngan mama ni nak pegang henpon tu..
iphone tuh dah macam dia punye plak!..
saba je laa..takpe, as long as dia pandai guna, tak campak or hempas2 henpon tuh udah le..
saya kasik je la..
ok jugak..kekadang dia main flash card and games for baby which aku rasa membantu jugak laa dia mengenal abjad, animals and things so biar kan je lah dia main iphone tu..



p/s: cik atul, nak lawan ngan aariz fruit ninja tak? hehe

7 comments:

  1. haha bape fruit ninja aariz...? lawan flight control la.. aku dah cecah 980 haha. ingat nak jejakkan 1000 baru stop main.. sekali dah malas...

    bdak2 ni memang kalau dapat henpon canggih. sama anak2 sedara aku, tapi aku control sket.. tak bagi sangat.. takut jahanam huhu

    ReplyDelete
  2. apa kata ko beli ipad.. confirm aariz taknak tido macam Zarif sbb nak main ipad.. meh lawan fruit ninja ngan Zarif nak...
    p/s: apsal ntah dah a few months aku takleh nak comment kat blog ko guna my blogspot id

    ReplyDelete
  3. pergh cik atul, high score flight control kamu 980?gilos camne ko kontrol? tak ke jam screen tuh? aku mmg tak dapek laa kan nak main..dah aariz je yg konker..aku setakat main smurfs je laa..hihi
    alahai aariz main bukan tere pon..saje je aku gurau tu..tak terlawan nye dia nak lawan ko..


    yana, nak beli ipad tu yg menanges maknye..nak beranak lagik ni..adeh adeh..pastuh verangan nak berFree-Style lagik.. kang beli ipad, i takd apat laa nak berFS! nak berdeep-freezer lagik..eh macam2 laa angan2 aku ni..hahah verangan je lebeh..tgk laa kalu ada rezeki ujung taun ni...ekekek..sabo ye aariz..(kalu rezeki terlebeh laa)
    haa mmg blogspot bengong aa skang..aku pon ada certain blog yg aku tak bleh nak komen guna id aku..kuar jadik anon..pastu kalu kene yg ada word verification tu, sampai sudah tak lepas comment aku..cis!

    ReplyDelete
  4. budak bertuah!

    haha..hari tu masa kat sengheng ada nampak deep freezer.. org cakap kat mama, ni bagus ni utk kangah tapi diorang tak caye......

    ReplyDelete
  5. oh serius? wah wah! murah kaa deep freezer situ? arituh pernah ternampak kat mana tah paling murah pon rm500++..

    ReplyDelete
  6. ayuh ila kita berfreestyleeeee kekekekekkeke.. aku ritu gara-gara beli tab, terpk2 balik nak FS ke tak.. tapi skang, pk2 smula, tetap nk FS.. hubby pun kata OK je (ada orang support sket takpeee) hehehehe

    dh tgk video aariz main fruit slice tu.. amboih.. gile cepat jari dia.. jangan tertolak iphone ko ke lantai sudah hehehe

    ReplyDelete
  7. kalau gitu tak murah la kat sengheng tu.. yang kecik rm900++ besar rm1200++

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...