Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Friday, March 13, 2009

obat oo obat

lately ni semakin slow aku mengupdate blog aku ni..malas kah? mungkin..tp yg sebenarnye kesihatan yg tak mengizinkan membuatkan blog aku ni hampir2 je bersawang..almost 1 week aku demam tapi tak baik2..dalam seminggu, 2 kali aku ke klinik..first time pi klinik dapat mc, tp dr just kasik penadol, obat isap and obat kumur tuk sakit tekak..masuk ari ke-3, incik selsema n incik batok kongkong datang menyerangg!! oh tidak ketinggalan incik tonsil jugak datang menjengah..peritnye tekak tuhan saje yg tahu..smlm, masa terbersin, n aku hembus hingus, ada darah sket..cuak sebentar..tp aku rasa tu semua sbb luka je..takde apa2 kaitan ngan pregnancy aku..En. Hubby paksa jugak aku pi klinik lagik..aku malas sebenarnye..sbb aku tau, kalo pi klinik pon, dr takkan kasik obat selsema/batok sbb aku pregnant kan..aku dah biasa dah..sepanjang aku pregnant, selsema n batokku baik dengan sendrik tanpa bantuan obat pon..tp setelah dipaksa, aku pi jugak..n badan pon terasa tak larat gila nak pi keje n makin truk plak selsema n batok ni, so aku gigih jugak pi klinik lagik..kali ni, dr kasik macam2 obat..termasuklah antibiotik..memula riso gak..bleh keh aku nak makan obat2 tuh semua? tp tgk muka dr tuh yakin je kasik aku..n die kater obat2 tuh tuk pregnancy woman cam aku..so aku telan je laa..nah tgk laa brape banyak obat aku kene telan dalam satu ari??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...