Saturday, March 14, 2009

craving for OREO!

aiyoo! dah sekotak oreo habis! my new fevret thing to kunyah2 : biskut OREO! takpe ke ibu mengandung makan biskut oreo banyak2? addicted la nak ngunyah oreo ni..tak makan sehari rasa cam kurang something. tp once dah makan, tak bleh stop!! y y? berhantu ke OREO ni? aper pendapat korang? patut aku kurangkan ke atau truskan je belasah OREO tu? adakah korang rasa OREO ni sangat manis n tak elok di makan slalu? (sebenarnye aku riso kalo tetibe glucose aku naik! kang tak pasal2 masa checkup Dr. kater aku ada diabetis plak! - minta dijauhkan)..

meh tolong kasik pendapat!

Mengunyah biskut OREO

patut dihentikan segera atau bleh je nak belasah??
henti dengan segera - jgn makan langsung
belasah je laa ilaa oi - makan sampai muak!
kunyah satu keping je sehari
bleh je nak makan, tp kurangkan

View Results

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...