Tuesday, March 31, 2009

Good News???

mungkin terlalu awal lagik tuk aku katerkan good news..actually suspen news kot?? begini citernye..tetengah aku sebok mengecheck emailku yg berderet2, tetibe aku dapat satu sms..sms nye berbunyi begini:

'aku dalam labor rm..pray 4 me'..

warghh mancet dah dalam labor room!! aku yg suspen ok! aku yg cuak pon ada!! wahh cepat betul masa berlalu..tup tup mancet dah nak beranak dah! Basil dah nak kuar dah!! wahhhh!! ecxited plak aku.. baru je lepas baca entry kat yun nye blog..Erra Fazira slamat bersalin baby girl 30/3/2009..tetibe dapat news from member rapat plak! all the bezz mommy Basil!! chaiyoo! lets pray for her guys..semoga semuanya slamat..

update:
mancet slamat melahirkan baby boy seberat 3.9kg, 54cm, pada pukul 9.59 pm, 31 March 2009..sehari sebelum birthday daddynye..besar kan baby die? comel gilaa..muka cam mancet sebijik! die tido pon cam mancet..sebijik! aku rasa kitorg laa first visitor yg melawat Basil n mommynye aritu..

4 comments:

  1. waaaaaa aku pon tumpang eksaited!!!
    terus sms dia nih hehe
    (alamak hadiah blom beli lagi laa ;p)

    ReplyDelete
  2. of course good news...semoga semua selamat

    ReplyDelete
  3. hehe itu laa..smlm cet ngan die, die kater takde rasa sakit gik..trus je aku sms kaher tadik..so kita tunggu next sms from derang..nak sms2 skang tkt ngaco lak..

    ReplyDelete
  4. dah selamat dah... dah balik rumah dah pun mancet kita nih...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...