Thursday, February 23, 2012

Birthday Parties

bulan february ni ramai pulak birthday anak kawan2 saya..
bezz dapat makan2 dan gather2 kawan lama..
meh meh kita layan gambo..
malas nak bebel2 byk..arini saya posa

1. Adam's 1st birthday party - 5/2/2012

eceyceycey..aqeef with his gf..oopss
nyomelllnye baby gurl ni! cik reen, aku cop tuk aqeef boleh?! ekekeke :ptu diaa birthday boy tersepit! maknye yang over posing!macam2 adaa..ida masak sendrik!! sedapppp giler laksa n mihun goreng yg ida masak! banyakk giler saya makan!!bakal mak mertua aqeef..akakaewah ewah ewah.. besan..akakakaka
2. Luqman's 2nd Birthday party - 5/2/2012
lepas makan2 dgn banyaknye kat rumah ida, kitorang tuju ke rumah intan pulak!
banyaknye luqman dapat hadiah! aariz tumpang main! blocks adalah fav toys dia skang! hepi giler dia kalu nampak blocks!
3. Aimy's 1st birthday party - 18/2/2012
mommy kuceng aimy.. us with seed! punye laa lama tak jumpe dia..susah betul nak dapat cukup korum geng2 G8..
geng2 sekolah lama..derang sampai dah petang sangat..tak sempat pon jumpe seed..
kami dulu[bawah]...kami sekarang![atas]..macam tak percaya je kan? dulu terlompat2, terbahak2..sekarang masing2 pegang anak dah..
ni baru je lepas habis spm! merdekaa! gembira betul..posing pon ala2 cam gangster je sekarang semua yang kat dalam gambar bawah ni dah jadi mak orang dah!

ada sesape lagi nak buat birthday party? jemputlah kitorang! sure kitorang datang!! ekeke

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...