Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 22, 2011

over the weekend

how was ur weekend? mine was pretty good!

Saturday - hajar's wedding & family dinner
at last! sampai juga seru si hajar nak berumah tangga!
berchenta punya lah lamaaaa! ada laa kot 10thn? kesian si fairuz! setia menunggu!
alhamdulillah i'm happy for them! semoga mereka berbahagia hingga ke akhir hayat! [ceywah]
Soon they will be our neighbour! dok blok depan kami! hehe syiok jugak kan kalu ada kawan dok dekat2 ni?! i'm looking forward to it.




farin n mancet, gigih kan aku balut hadiah kita ni? huhu berpeluh aku hokay nak membalut hadiah besorr ni!



us with the bride and the groom



bleh lak dia lena tgh panas2 tu..

petang sabtu tu, my family datang rumah nak hamik encik WaRaQku..
kesian aunT aariz..musibah melandanye baru2 ni..alhamdulillah dia takde apa2..
boleh baca di sini..[on my wedding anniversary plak tu..saya tgh feeling2 gumbira, tiba2 dikejutkan dengan berita sadis petang aritu]
ok back to the story, malam nye tu, kitorang ke mohammad-chan-abdullah-restaurant for a dinner..
tak pernah try..asik dengar org citer2 sedap..
so bawak laa derang makan kat sana..
macam2 kitorang order! n sedap2 juga!
first2 makan fuhhh semuanye sedap!!
bila dah banyak sangat makan! trus muakkk! [yer laa takde benda pedas pon kan - chinese food kan mana ader yang pedas2]
meh jamu selera mata..




Ahad - lasertag & team lunch
ahadnye pula saya ke midvalley untuk team outing..
asik kerjaa je..ape salahnye sekali-sekala beraktiviti sebegini pulak kan?
anak2 saya tinggal kan di rumah ngan daddy mereka..
weekend2 begini mmg kami tak rajin nak bawa anak2 ke mall..penuh sesak!
en suami lagi sanggup jaga mereka di rumah dari menjaga mereka di mall..kang tak terkontrol - 2 orang pulak tu dia nak kene jaga..
so saya menjadi single sekejap!
oh korang tau tak ada galatic laser kat midvalley tu?
bezz woh main lasertag di situ!
main tak hengat punye! syiokk!! boleh pergi lagi lepas ni!




habis lasertag, kitorang pi makan2..
kali ni makan2 di tony roma's
uhuks~ pastilah order food yg paling mahal punye since makan free kan?
akakakakaa..[eh ada yg lagi mahal..saya order yg saya suka je la]


bezz kalu dapat gather ramai2 macam ni..
kerja shift, mmg susah nak gather ramai2..
bila ada activity macam ni laa baru bleh tengok batang hidung masing2..



macam mana pulak weekend korang?

2 comments:

  1. ila, gambo mknan kamu sangat lawa dan nampak sedap hihi.. ouh korang yg bergmbr tu je ke yg pergi wedding hajar? aku x dpt gi sbb gi expo, dh tu padil keja huhu. tu la kan, kawin gak dorang tu hihi

    ReplyDelete
  2. hihi..mekaseh! sedappp! yerr kitorang ni je laa yg pergi(yg ko kenal laa)..yana(dak fom)pon ada! tak sure lak ko kenal ke tak dia..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...