Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, November 7, 2011

Aqeef sudah boleh meniarap @ 3months old

Malam ni rasa nak tercabut jantung mama!!
Mama tinggalkan aqeef kejap je atas sofa nak pi masak nasi..
Skali mama jenguk, tengok2 aqeef dah tertiarap betul2 tepi bucu sofa lagi sikit nak tergolek dari atas sofa!!
Naseb agak baik sket sofa mama luas, kalu tak, mmg dah berdentum ke bawah!
Aqeef dah boleh meniarap/berpusing dengan sendiri!
Tatau lah nak rasa gembira ke apa ni?!
Careless me! Lepas ni memang tak boleh letak aqeef atas sofa tanpa diawasi dah! Sangat bahaya!
Yer mama dah nampak aqeef start mengiring dan tolak2 kaki nak angkat bontot nak pusing, tp mama ingatkan lama lagi br aqeef berjaya meniarap!Tp rupa2nye aqeef lagi tangkas gitew! I am soooo sorryyyy sayang! Lepas ni mama kene lebih berhati-hati! I promise!
@ 2months 4weeks old (blom masuk 3m gik..lusa br nk masuk 3m) Aqeef meniarap dgn sendirinya.. Tahniah anakku!

Lakonan semula! Beginilah keadaan aqeef masa kejadian! Mama tak sempat nk wat apa2 masa kejadian! Otak mmg suruh tangkap dan angkat aqeef segera! Takut giler tadi! Berdebar2 gile mcm nk tercabut jantung..berderau darah! pucat gigi muka mak!

6 comments:

  1. wah. seram aku tgk ilaa.. anneesa plak, br sbln aku tgk dia pandai mengiring sendiri.. cepat sgt gak ker?

    ReplyDelete
  2. haa aku lagik seram masa kejadian! mmg berderau darah aku! cuak gile aku!
    huhu..budak yg biasa breastfeed sambil mak dia baring mmg cepat mengiring sendri..aqeef n aariz pon camtu..mama derang dua suka kasik bf sambil baring, cepat la derang mengiring..[padahal mak aku tak kasik sangat bf sambil baring/ngiring..tak elok untuk kita dan juga baby..kita nanti sakit2 urat katanye..budak plak tend to lemas kalu kita tertido]..tp biasa lah aku kan..tak larat nak tahan mata kalu bf sambil duduk.. =(

    ReplyDelete
  3. ish.. even gambar tu adalah 'lakonan semula', tetap seriau aku tgk.. huhuuh.. luckily takde pa per..

    ReplyDelete
  4. lakonan semula patut letak tilam dh sgale bantal kt bawah ok,gile stunt aqeef hahaha

    ReplyDelete
  5. x lama lagi merangkak pulak.. n mkin ligat la dia

    ReplyDelete
  6. yana, hee alhamdulillah aku cepat! kalu aku tak jenguk tuh tatau apa jadi..


    mancet hampeh!! huhuhu aku ada laa, skejap je..bukan nak retake/reshoot banyak2 kali cam stunt dalam movie! kot ye pown!


    farhanna, merangkak? oh lambat gik kot..oh tak dapat bayangkan kalu dah start merangkak! pffttt tak larat nanti!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...