Tuesday, November 16, 2010

alhamdulillah 3 tahun sudah..

waktu ini(10:30mlm), tarikh ini (16 nov), 3 tahun lepas saya slamat bergelar isteri kepada encik muhammad firdaous a jalil..
alhamdulillah genap 3 tahun sudah kami berumah tangga..
semoga kasih sayang kami akan berpanjangan dan kekal ke akhir dunia..
to my beloved husband HAPPY ANNIVERSARY sayang!
saya sayang awak lebeh banyak dari semalam!
bila tengok balik gambar kawen kita lama2..pergh tetibe ati berbunge2 riang plak..

makanye bersempena itu saya coti semingguuu!! weahuuu..
tapinye tidak lah ke mana2 macam tahun2 sudah..
tahun ini cukup lah sekadar pulang ke kampung, sepang n melaka tuk menyambutnye..
kebetulan anniversary kami jatuh pada ari raya aji..
takkan tanak beraya plak kan?
takpe lah tahun ni pon dah puas sakan jalan jauh2..
tahun depan lah plak..bleh ke dy? hihi..


di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan:
selamat menyambut hari raya aidiladha kepada semua!

4 comments:

  1. haih.. ko dh kawin 3 tahun, baru dapat tengok gambar nikah tu semua.. anyway, congrates to ila n daus. semoga kebahagiaan ni berkekalan.. ameeen..

    ReplyDelete
  2. happy annyversary my dear fren. aku doakan korang berbahagia selalu hingga akhir hayat. murah rezeki selalu. dan dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang masa. Selamat Hari Raya Aidiladha kat ko, dous n aariz.

    ReplyDelete
  3. happy anniv ila! anniv ko same ngn adik ipar aku.. pon 3 yrs ago gak =)

    ReplyDelete
  4. laa tul, ko br tgk ke gambar kawen kitorg? erk..aku ingat semua kawan2 aku dah tgk..thanks..amin!

    mekaseh cik reen! amin!

    oh ye ke pn hijauoren? tarikh bertuah tu beb..ramai org anniversary on that date..aku amik tarikh tu pon kekonon sempena tarikh kami declare as couple..[so tak der la banyak sangat tarikh nak kene ingat] huhu~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...