Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, August 23, 2010

Farin's New Arrival

Semalam, ahad, kami[kami sekeluarga dan mancet sekeluarga] pakat2 ke seksyen 7, Shah Alam tuk melihat baby baru aunty Farin.. Aynur Khalesha Ahmad Khairudin..lahir 17 August 2010 @ 6:20pm..3.15kg
lagik besar dari aariz masa lahir..tp bila tgk smlm, ish keciknye aynur..kalo aynur yg 3.15kg tu kecik, aariz lagik laa kecik nye..tapi tak sangka eh mama bleh handle aariz..smlm tak angkat/pegang pon aynur..sbb takut..kecik sangat..baby baru lahir kan,mesti lah kecik dan 'fragile'..
dulu masa aunty farin datang melawat aariz baru lahir, dia masih tunangan org..
aariz lahir 2 hari lepas mama makan lauk kenduri majlis pertunangan aunty Farin..
sekarang aunty farin bertiga sudah..cepat sungguh masa berlalu..kan? muka aynur saling tak tumpah iras muka abahnye..
comel! tidur je walopon kami kelilingnye terbahak2 gelak dan bising berborak..
tunggu laa..besar sket, bleh laa aynur main kejar2 ngan abg aariz n abg basil..
congratulation farin n pakdin!
selamat berpantang parin!

tumpang baring sket yer aynur..

5 comments:

  1. laaa farin dah bersalin ker? aku ketinggalan zamanlah. baru last week berym ngn dia hari apa tah.. aku dok cite kakak aku baru bersalin 13hb.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. a'a dah bersalin dah..hoho along ko ke yg bersalin? huu musim org bersalin kot bulan ni? iza khazrin pon br dapat baby gak..10hb kot kalo tak silap..

    ReplyDelete
  3. wahh farin dah bersalin ye, congratss! sedapp nama baby :) muka mmg macam abahnye :)
    (hahaha klaka ok ila ko jadi bunga matahari tu hihihi) aku nak buat jugak lah!

    ReplyDelete
  4. say congratez kat makpak aynur..same birthday ngan aku & waktu keluar pon lebih kurang dah tu..hehehee

    ReplyDelete
  5. hahaha fateh, sila sila..aku kalo tak, nak tepek muka katun je kat situ..tp tak bezz plak gambar ku bertuka jadik muka katun..taruk bunge matahari tu lagik ok..bleh nampak muka aku..haha

    hoho la yunne, ko pon lahir ptg ke? sama seh ngan si aynur..huhu bleh celeb ngan si aynur nanti..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...