Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Friday, September 4, 2009

Koleksi botol susu Aariz

arini En. Daddy pulang awal! mmg awal gilaaa..kol 2 dah balik..katernye keje dia dah siap..malas nak masuk office..wah bezzye kalo keje cam dia ek..bleh curik2 tulang! erk shhhyyy..jgn bagiktau bos dia!..sian dia nanti kene pecat plak! En. Daddy balik ngan membawa berbagai2 puting susu..ada botol susu tommee tippee..ada puting MAM n ada gak puting susu pigeon..sbenarnye my SIL recommend puting susu pureen getah(yg color kuning tu) tp si En. Daddy ni plak pi beli pigeon..aa lebeh kurang je kot..color pon dah sama tu..so dengan segeranye kitorg pon try ler kasik Aariz susu guna puting2 tuh sumer..dengan harapan, Aariz tak lagik reject botol! (dah 3 ari tak anta Aariz kat babysitter, sbb aku tamo die kelaparan..naseb bayek aku keje nite shift, so siang ari aku ada dirumah..next week bageimana? isk..buntu!) huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...haa panjnag huu aku..ternyata anak bujangku ini mmg tak bleh ditipu! semua direjecttttt!!! breastku jua menjadik pojaan hatinya! huwaa..sedehnyeh...dah macam2 dah jenis puting susu kitorg try ni! kesemuanya konon mimick breast nipple..tak jalan gak! haih lah anakku..cam mana lagik mama nak wat ni? takkan nak kasik guna straw plak? ke Aariz nak guna cup?Ya Allah ya tuhanku, bantulah hambamu ini! semoga anakku dapat menerima botol susu semula..

haa bertambah lagik koleksi feeding bottle Aariz..haih jadik perhiasan almari mama je laa ni

botol susu tommee tippee..(lebeh kurang cam nuby je rupenye)

puting susu MAM..paling ramai recommend ni..unfortunately..ni pon die reject gak!

puting susu pigeon..mmg lembut gilo..tp pon die tanak gak! *msad

inilah koleksi feeding bottle aariz!..ada 7 jenis semuanye..kesemuanya tak berkesan!!ni tak masuk storage bottle die yg lain..kalo susun sini, kang org kater nak menunjuk2 plak..

7 comments:

  1. ila, gi kat blog aku ni -> http://shopping-chic.blogspot.com/2009/06/adiri-natural-nurser.html

    botol ni limited sket kat mesia.. aku bli pon order dr member kat us sbb time tu susah gile nak cari kat sini.. aku pakai x sampai 2 bulan sbb time tu anak aku dah fully stop BF..

    kalo berminat, aku jual rm50 je.. sbb dulu anak aku alhamdulillah xde masalah ngan botol ni :)

    ReplyDelete
  2. owh luper nak bgtau..
    cuba bli puting Fifie kaler kuning tu tapi design yg puting dia senget.. sbb anak aku pon pakai puting tu masa stat minum botol dan xde masalah.. puting fifie lagi lembut dari puting2 brand lain..

    berusahalah!!! gambatte!!!

    ReplyDelete
  3. adoi...parah la camtu...dulu masa makteh nak cerai susu badan ngan si harith...lepas ngandungkan zakwan..dia buat perangai cam aariz tu la suma taknak...memang sampai sudah dia tak minum susu botol..dia la satu2nya anak makteh yang tak minum susu selain susu ibu...tapi ok la masa tu umo dia dah setahun lebih...doktor suggest bagi dia makan nasi je...abih aariz ni camana...???
    along buat koleksi novel..awak buat koleksi botol aariz ya...

    ReplyDelete
  4. ina: oo ek ina? aku ada gak try beli puting NUK, senget gak..die tanak pon..takpe, nanti aku try puting fifie plak..harap2 menjadi..


    makteh: itu laa..tatau nak wat camne dah..riso ni..naseb bayek bulan posa ni saya mmg bleh keje kat rumah..tpproblem ari rabu laa..saya kene pi officr setiap ari rabu for meeting..kene laa tinggal ngan bbsitter..takkan nak angkut pi meeting plak kan..tu riso tu..kelaparan laa die nanti..
    hehehe..nak wat cano..selagik ada botol susu kat dunia ni, kene laa try kasik die..tp dah die tamo, jadik koleksi perhiasan je laa nampaknye

    ReplyDelete
  5. sian nye ko..
    sabar byk2 ye ila..
    aku nk recommend pn xde experience lg.
    hopefully pencarian ko akan
    berakhir xlama lg..

    ReplyDelete
  6. salam sis ila..
    my baby pun sm gak tak reti hisap punting ni..
    sanggup berlapar je..
    bg la botol apa pun, punting apa pun die tak nk hisap..
    tak tau la nk buat mcm mn..

    ReplyDelete
  7. ila...
    fatih fwd entry ni kat tna as baby tna pun tamo bottle tetibe ni..so end up baby ila accept teat mane?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...