Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Friday, July 31, 2009

Salam takziah

banyak betul kemalangan dan kematian yg aku dengar lately nih (blog mancet pon ada citer pasal excident..blog atul juge)..paling menyayat hati kami sekeluarga, kazen aku pon terlibat dalam kemalangan dan meniggal dunia..yg kesiannye, bukan die yg langgar org, tp org langgar die..oopss bukan langgar, tp hempap! sian die..malam selasa lepas, aku terkejut gila bila kaklong, kakak aku call bagiktau...aku macam nak percaye ke tak..sbbnye rasa baru je jumpe kazen aku tuh masa die datang melawat aku yang baru lepas bersalin nih..from cerita kaklong malam tu, kete sebelah lane terbabas, hempap kete die..muka pecah..yg lebih lanjut tatau gik..gila terkejut aku..tadik aku baca blog adik aku baru tau kesah sebenarnyeh (arwah cedera parah, meninggal kat situ jugak. Kalau tengok kedaan badan memang tak de apa2, cuma muka separuh rosak teruk, mata sebelah tersembul, kat dagu dah berlobang, tapi masih boleh dicam. Dari hasil post-mortem, doktor kata punca kematian akibat pendarahan otak, tengkuk patah, saluran jantung utama koyak, tambah pulak dengan beberapa kecederaan organ dalaman, tulang rusuk patah, pastu tulang muka hancur. Mana taknya, dengar cerita kereta Evo tu dah duduk atas kepala Arwah. Kalau tengok gambar kereta dari depan, sebelah driver je teruk) - curik ayat from blog adikku hehe..family aku blk kg esoknye..(kakak kesayangan papa which is mak kpada arwah pengsan masa dapat brite arwah excident )..sian tau..bulan 10 ni arwah bakal melangsungkan perkahwinan..tinggal lagik berape bulan je..umur sama baya dengan aku..aku tak dapat bayangkan camne kalo aku laa arwah tu..begitu awal ajal menjemputnye..terinsaf sekejap aku..cukupkah amal aku kalo ajal menjemput aku tat kala ini? semoga family arwah tabah menghadapinye..al-fatihah!

oh masuk paper rupenye berita pasal excident arwah nih..aku tatau..bleh? tp biasa laa paper kan suka tokok tambah..
lagi berita penuh @ myMetro (ahaha..kater adik aku,kak Lela x de pon cakap macam tu..H.Metro saje nak tambah perisa la tu~!)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...