Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 2, 2009

Majlis Kesyukuran & Aqiqah Aariz Zafir

2 minggu selepas Aariz dilahirkan, tokma n tokpa buat kenduri kesyukuran dan aqiqah tuk Aariz..(hajat dihati nak wat 7 hari selepas Aariz lahir..tp tokma n tokpa kater takpe laa kite lambatkan seminggu..sbb tgh cuti skulah kan, banyak plak kenduri kawen merata2)..kenduri secara kecil-kecilan je..alhamdulillah majlis berjalan lancar..marhaban dan majlis makan tuk wanita(geng2 yassin tokma) pada sebelah pagi manakala doa/tahlil dan majlis makan tuk lelaki plak(geng2 surau tokpa) pada sebelah ptg selepas zohor..many thanks to those yg datang..meh layan gambar2 sekitar majlis..

Kumpulan marhaban..tersama plak kaler kitorg ngan derang nih..tak plan pon..
berundoi..haha first time aku dengar berundoi ni..siap ada lagu die ok..tgh syok2 borak ngan farah, tetibe dengar ketua marhaban tu buat announcement panggil mak pak baby tuk ayun buai baby.. (haha sebbayek aku pakai bj kurung..buatnyeh aku pakai kain batik je(yer la..aku kan dlm pantang gik), tak glemer ler aku berundoi)..upenye ada gak ek acara berundoi ni..jakun sket aku..tp aku suka lagu die..bezz!

geng2 yassin tokma

doa/tahlil oleh geng2 surau tokpa

Aariz yg lena sepanjang majlis..bagus anak mama ni!

antara frens mama n daddy yg datang..alahai aunty leila n uncle zaki tak teramik gambar plak ngan derang..thanks to makcik2 n pakcik2 yg datang bawak adiah tuk aariz ek..nanti beday aariz bawak adiah lagik tau..yg lg besar2 plak k! haha..

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...