Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 12, 2011

Happy Birthday to me!!


Selamat Hari Lahir buat diri sendri! Terima kasih kepada semua yg telah wish dan baru saje wish..

terharu sungguh..masih ada yg mahu wish saya walopon dah tua2 ni ye..

eh tak tua!! silap!..muda lagik ni..

hehe tahun ni tahun terakhir sebelum umur mencecah ke angka 30an..

adeii..sungguh tak sangka..umur semakin meningkat, tp saya still rasa saya muda remaja..

camne tu?


alhamdulillah bersyukur dengan apa yg saya sudah kecapi sekarang..

semoga saya dipanjangkan umur+dmurahkan lagi rezeki+dilanjutkan kebahagiaan,kesejahteraan & nikmat drpd Allah SWT..amin!

4 comments:

  1. happy birthday illa. sama la kita. ni tahun terakhir sebelum bergelar golongan 30's. bila tukar nombor je terus nampak cam tua. padahal jiwa muda. masih terkinja2 lagi (ni aku la). cane tu? hehehehe...
    babe, x nak wat baby shower ke? x de org nak organize utk kita. jom plan wat kat umah aku nak?? korg kan x penah dtg umah aku yg skang ni..hehehehe

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday Ila.. tak tua la.. matang jek hehehe masih igt belasan tahun kita sebilik.. keh keh keh.. belasan tu ;) ye la kot.. 19 kan masa tu umur kita? ke dah 20? lupa dah ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...