Tuesday, September 28, 2010

lagu kesukaan baru aariz

kebelakangan ni aariz suka tetibe bangun kol 1am pastuh tamo tido balik..
penat nak melayan..
bleh plak pepagik bute tu ajak kita menari2 ngan dia?
sekarang ni lagu kesukaan baru dia : elmo's-song..
eksaited sungguh dia bila tgk elmo n dengar lagu2 elmo..
mickey-mouse, dibo, agent oso semua tuh dah tak dapat menarik perhatian dia..
tp bila dengar je elmo, dia pasti akan berhenti dari membuat 'keje-keje'nye dan automatik badan bergerak2 mengikut rentak..siap buleh pusing2 gitu..

ni aksi dia di kala pukol 2 3 pagi..bapaknye laa kesian kene berjage skalik..maknye keje 10pm-2am, so terpakse laa bapaknye layankan dia kejap

macam katun kan dia joget?

4 comments:

  1. ok.adakah bapaknye itu yg berjoget sekali??

    ReplyDelete
  2. macam2 tarian aariz ni tau.. ahritu hentak2 kaki..sekarang pusing2 pulak.. sape ntah ajar?!

    tak sabar nak balik tunjuk kat tokpa n tokma..mesti diorang eksited!

    ReplyDelete
  3. huhu zehan..nampak pulak kamu yeh..mesti lah bapaknye..maknye bz pegang camera..kan aku kater dia ajak kitorg joget2 skalik..

    aunT, yg hentak2 kaki tuh ada gik..dalam vid yg ke-2 tuh kan ada dia hentak2 kaki..tp dia banyak pusing lagik laa kali ni..ntah mana tah dia belajar..sambil menari sambil sepak bola ye..sila perhatikan video 1..wakakaka..comelkan anak buah awak tu..huhu

    ReplyDelete
  4. waduh waduh....hahaha. gumbiranya dia.
    wey....pape pun kalo boleh jgn bagi anak ko suke ultraman. nanti dia jadi nak ganas2 gitu. tapi budak laki hampir sume suke altraman tak bleh pakai tu. aku hampir2 benci ultraman sbb anak sedara aku dari suke bob the builder, thomas....kepada suke altraman. berubah jadi ganas...huhuuh.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...