Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, May 11, 2009

Nani's Wedding

Smlm, 10 May 2009 aku jumpe ramei member2 lama..n tak sangka terjumpe gak my cousin, Nadia n her husband(die pon tgh menghitung hari cam aku)..pehtuh jumpe Didi(member yun + mira)..haih pusing2, saling kaitan rupenye..smlm terik gila panas..bedal sir sejuk bergelas2 + cendol yg bezz! perghh tak hingat dah time tu aku tgh pregnant, mana bleh minum ais sangat..lagik2 aku ni ada lelah..wahh En. Hubby jeling2 je..hehe die jeling kita, kita jeling die balik! hahaha..

haih tembam btul aku!

terik gila panas..sampai kitorg tak bleh nak bukak mata!

On the way balik tu, ternampak laa plak ada org jual air kelapa! wahh leleh air liur..dah lama tahan tekak ni tak minum air kelapa..sbb pantang org tua, katernye org pregnant tak bleh minum air kelapa, sbb air kelapa bisa..hmm..pehtuh ada plak org kater nak dekat bersalin bagus minum air kelapa, sbb nanti baby kuar bersih je..ntah ek..wallahualam..smlm tgk air kelapa tu meleleh je air liur, En. Hubby stop skejap belikan..wah sedap gilos!! ilang terliur lepas minum satu bijik kelapa sorg! En. Hubby tak suka..katernye rasa cam payau je..haa lepas bedal satu bijik kelapa, malam tadik dah riso2 sbb si kecik dalam ni tak gerak2! ati runsing sangat, otak dah pk macam2..adekah disbbkan air kelapa yg aku telan ptg tadik? huwaa..En. Hubby pujuk suh tido n tak kasik pk macam2..lagikpon arini ada checkup..so tayah laa risau sangat katernye..tp kan, sebenarnye bleh ke aku minum air kelapa skang ni? ke spttnye lambat lagik baru aku bleh minum air kelapa? (cthnye dah btul2 nak bersalin?)

2 comments:

  1. ko kenal ke si nani tu?
    hehehe aku kenal pon sbb kazen si didi...:)

    don worry lah..bkn sbb air kelapa...dont think too much ok!

    tp kalo rase bb xgerak..sila g cek ngan doc ngan kadar segera ok!

    xmo jadik case cam mak busu aku!

    ReplyDelete
  2. haa itu laa yun..sebenarnye aku malam tu teringat kes mak busu ko tu..pasal baby die tak gerak..riso gilaa..tp so far smlm n arini die gerak cargas je..alhamdulillah..nani tu dak mmu sefakulti ngan aku..n sekarang ni satu comp ngan aku..cuma die buat SAP, aku wat mainframe..dulu geng lunch aku(time aku keje normal hours)..skang ni dah keje shift, n die plak asik work from home je..mmg jarang jumpe dah laa..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...