Tuesday, May 12, 2009

Mengganazz

baby syok layan konsert! ahaha ye ke? Dr. kater lagik kuat kita dengar lagu, lagik die gerak banyak..sbb tinge die dah bleh dengar! hmm maybe baby tgh joget2 dalam perutku kot..layannn

sila abaikan background music itew..masa ni tgh tgk konsert AF..terlupa lak nak silentkan tv..maap

7 comments:

  1. hahaha teringat mase afif dlm perut dulu.....anak ko aktif ni ila...haha die kate bisyingla mama!

    ReplyDelete
  2. giler ganaz die,,ekekeke tapi mase lagu yazid la tuh,, tak bleh blah,,ekekekeke,,, tapi saye ngeri die gerak2,,aaa rase geli,,hehe ops lupe 21/5 nih jcard OU,, sekian pemberitahuan

    ReplyDelete
  3. farah: huuu..mesti nanti kalo baby dah kuar, rindu nak rasa die gerak2 dalam perut kan kan?

    ndr: wahhhhhh!! jcard day!! mekaseh mekaseh for the info!! harap2 saya masih larat dan gagah tawaf jusco OU..huhu

    zam: haa skang ni takde dah tendang2 manja..mmg mengganazz habis die kat dalam ni..dah sempit2 ni pon die nak gerak lagik!

    ReplyDelete
  4. perghh giler ahh!
    tu bby ko yg gerak tu?
    wahh aku kagum ni..aku kagum!

    ReplyDelete
  5. yer laa..takkan laa plak aku gerak2 kan perut aku? camner tu nak gerakkan perut ko berombak gitu? hmm takpo takpo..nanti ko pon akan merasa camni gak tak lama lagik..ni baru sket..ada lagik yg lebeh dasat..tertonjol sana sini perut ko siap bleh pegang cam lutut/tgn die..tatau laa pe yg aku pegang tah..hahaha..tp aku suka! suka die gerak2, sbb bila die gerak, aku tau die sehat kat dalam tu..

    ReplyDelete
  6. ila.. anak dalam perut ko dah ajak dengar AF.. isk isk... :P bahaya nih..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...