Friday, April 10, 2009

59 days to go!

huii skejap je masa berlalu..ada tinggal lagik 59 hari je lagi..tkt nye..excited pon ada..kebanyakan org yg bertanye, 'bila due?' bila aku sebut je awal jun, semua terkejut..semua ingatkan aku baru 5/6 bulan..kata mereka: 'eh keciknye perut'..bukan setakat 2 3 org je yg berkata begitu..tapi semua yg tegur mesti terkeluar ayat tu..hmm ntah laa kecik2 ni pon dah rasa cam berat je..tatau laa camne ibu2 mengandung yg membawa perut lagik besar dari aku ni..kaki dah start membengkak..gemok betul..tkt aku tgk! bila malam pasti berdenyut2..time duduk antara dua sujud pon betis sangat sakit..betis dah macam batang balak yg penuh ngan air..ada 2 bulan lagik tuk aku kelek perutku n kaki kembangku ini..harap2 semuanya berjalan dengan lancar.. tak sabar nak tunggu esok..esok nak jumpe baby! yey! jgn main nyorok2 gik ek baby! pleaaseeeeeeee!!..and ahad ni genap umurku 27! wah bertambah lagik usiaku!

4 comments:

  1. xsbr nk tggu anak ko kuar..
    haa jgn asyik nk sakan sgt ye jln tu..
    kaki dh bengkak2...dok diam2 jek kt umah ;p

    ReplyDelete
  2. 2la..ko byk jln tu..2 yg kembang + bengkak tu..hehehe xpe bkn sll dpt kaki gajah kn..hehehe

    happy besdae in advance`~~

    ReplyDelete
  3. baby tu nanti mesti hensem macam daddy nya kan2... hahahha

    ReplyDelete
  4. eh eh bila plak aku taip yg tu? isk..cis ni mesti En. Hubby yg perasan yg comment ek?

    thanks yun!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...