Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, October 17, 2011

First Day Aqeef with babysitter

Arini last day mama on maternity leave..
Esok dah start keje!! [Oh tidakkkk!!saya tamo keje boleh? Hint to en suami]
Jadi arini try hantar Aqeef ke babysitter nak tengok macam mana dia di sana[ ok ke tak]
sekarang dah pukul 5.30pm..so far takde plak kak jun call.. Ok la tu kot kan?
Alahai rindunye kat aqeef n aariz!!


Uhuu arini mama spent time with daddy pi usha camera baru..
Saya tensen ngan bateri camera lama saya yg dah kembung(rosak) itew!! Dan selebihnye saya malu nak kuarkan camera lama tu sekarang bila orang2 di sekeliling kuarkan camera lagi canggehhh.. [segan gilee beb camera i dah kuno]
Nak tahu camera apa yg mama sambar hari ni? jeng jeng jeng!! Tungggguuu.. The latest edition punye camera ok.. I loikee!! [haih mlm ni ada la kot org tido peluk camera tak peluk baby dah ish ish ish]

Cer cari aqeef di mana??? Huu tempat feveret aqeef tido di situ sekarang.. Mmg lena habes dia dok dlm tu..

3 comments:

  1. wah..wah..wah.. suda ada camera baru! nak satu please :P

    ReplyDelete
  2. uhuhu perasaan masa first few days hanta baby kat bbsitter mmg tak best! rasa nak duduk skali kat rumah bbsitter tu je haha ;p insyaAllah ok, kawan aku bagi petua, baca "salamunkaulammirrabbirrahim" yg dlm surah yasin tu 7x everytime hantar anak pegi bs/nursery. insyaAllah. aku pun dah start amalkan.

    ReplyDelete
  3. hehe nak satu aunT? ingat cekelat ke nak satu2?..bleh bleh, amik camera kuno kitorang tuh nak?? hehehehehe

    thanks fatih!! baiklah akan saya amalkan insya Allah!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...