Sunday, August 21, 2011

when aariz meets aqeef


first contact! petang rabu, 10 august 2011, si abang pertama kali bertemu adik!
muuuahhhh!! first kiss for adik!
sebok nak pegang adik..i luv this pic!
muahhhh!! second kiss for adik!
the 4 of us..i'm so blessed!
masa baru2 sampai kat rumah tokma n tokpa sepang..abang sedang mendodoikan adik..
dah kate dah..dia mmg suka nak riba adik dia..cobaan mengangkat adiknye..
kisss lagik untuk adik!! muahhhhhhhhhhh sayang adik!
mama suh aariz jaga aqeef kejap..
mama suh teman adik laa..bukan suh main game..
ini laa cara2 aariz memeluk adiknye ye..

comel kan aariz? buleh diharap.. =)
.
.
.
.
.
.
TAPIIIIIIIIIIIIII! kadang2 dia pon terasa nak jadik baby balik..

alhamdulillah so far aariz nampaknye sayang kat adik dia..
suh ayun katil tu, dia ayunkan..
kalu adik nanges je..cepat2 dia lari jenguk adik dia..
ada skali tu, dia kat bawah tgh makan, skali adik dia kat tingkat atas nanges, haih sebok dia nak naik atas tengok adik dia..dah ler kitorang mmg tak kasik dia naik turun tangga tu, tkut dia terjatuh..
hope kasih sayang abang aariz kepada adiknye kekal laa sampai bila2..
jgn gado2 ye korang dua nanti..


3 comments:

  1. alololo comelnya aariz sygkan adik nya..penyayang sungguh kan..semoga kasih sayang terus berpanjangan..Tahniah ila..

    ReplyDelete
  2. thanks mommyaqil..amin! moga2 berpanjangan hendaknye..

    zehan, kan? suuuuwiitttt!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...