Tuesday, January 18, 2011

aariz vs our cutie pet

ahah we have pet in da house yaww!
a cute little cub!..aummmm!!
memang dari kecik ku bercite2 nak bela anak harimau or anak singa..tapi adalah salah di sisi undang2 ye membela di rumah..kang tak pasal2 bila dia besar, aku kene bahammm!
oh oh maka terkubur saje lah hasrat itu..
akan tetapii!! baru2 ini, impian ku menjadik kenyataan ok!
walopon ianya hanya di alam maya, tp aku cukup dah puas ati!
comellll!! macam2 jenis yg bleh kita pilih..
cheetah, leopard, jaguar yg belang2 biasa, yg takde belang..n macam2...
huishh comel2 belaka!
lagik comel bila dia datang dekat screen kita tenyeh2 muka n gesel2 badan dia cam kuceng sondol2 kat kita gitu..
kita bleh belai2 dan main2 dengannya..
tak caye? percaya laaaaa..aariz suka gileeeee bila kalo kitorg main2 ngan cubs tu..
kalo cub to lompat2, dia pon lompat2..
kalo cub tu pusing2, dia pon pusing2..comelll lah mereka!

ni dia tgh menyondol2 di screen itew..

main bola dengannyeaariz pon sama join main..
video


oh korang pon mau cub juge? silelah beli kinectimals! hihi

6 comments:

  1. yah..yah..yah..
    apela Aariz ni..tak de bunyik lain ke?

    ReplyDelete
  2. eii...cam best je,arizzz....nak join, bleh x??

    ReplyDelete
  3. weyhhh ko baik kan?
    pe kata ko beli yg lain..
    yg kat umah ko tu bg aku..
    muahahahhhhaa...

    ReplyDelete
  4. comel betul... yeaaahh!!! .. hihihi..
    xtau pon ada mende cam tu .. terasa diri begitu di bwh tempurung ... hhahahhaa..

    ReplyDelete
  5. ceh igtkan betul2 bela pet. kot2 bela kucing ke boleh la di kawenkan dengan kucing aku si jimot tuh. tapi best gak membela di alam maya ni. x yah susah2 nak bersihkan berak dia.hahahha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...