Thursday, June 4, 2009

My precious

1 june yang ditunggu telah pon berlalu..kini sudah masuk ari ke-3 aku mengadap wajah comel yg ku nanti2..fuhh macam tka percaya je..banyak yang nak diceritakan..tp nantilah aku cerita..kita layan dulu gambar2 wajah kesayangan hamba..ceywahh cam lagu plak..nantikan cerita saat-saat manis dan saat debaranku menjadik seorang mama..


Aariz Zafir Bin Muhammad Firdaous , born 1st June 2009, 9:55pm, 2.85kg, 50 cm

8 comments:

  1. oOooo..bdak ni la yang kuat menendang dalam perut ko ila.. hehe. anyway congrates. bile la ek aku dapat lawat ko..

    ReplyDelete
  2. alahai tomeinyer dia..nwy congratz ila..klu ko dah blk kt sini nnt inform la..

    ReplyDelete
  3. eiii sonotnyerrr!!
    cpt blk sini tau.
    nk cubit2 anak ko nih...

    ReplyDelete
  4. waaaahhh....sudah kuar dr perut budak ini! haha aku still konpius..ikut muke sape ni?? takde pon muka ko pon ila?? muka daouss pon takde..


    tahniah!! nnt aku ingat nak pegi lawat ko kat umah...hari tu tak sempat nak lawat kat spital..

    ReplyDelete
  5. farah,anak ila ni muke cm aku kan? hahaha

    ReplyDelete
  6. a'ah... cet.. ko yang bertanggungjawab...

    ReplyDelete
  7. ala tomei nye aariz..

    cam muke ko lah ila..tang dahi tu..hehehehee

    len2 xnmpk cams ape lg plak..:)

    ReplyDelete
  8. congrats ila!!
    beshkan dapat baby ;)
    pantang elok2 eh, jgn ngelat ;p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...